طبس- سرپرستی یزدفردا: حجت الاسلام "قاسم اخلاقی فرد" در خطبه های این هفته نماز جمعه عشق آباد گفت: نماز جمعه مركز اجتماع مسلمانان است و كار آمدي آن از رسانه هاي گروهي بيشتر است و ما شاهد اثرات نماز جمعه در طول تاريخ بخصوص تاريخ بعد از انقلاب بوده ايم، جبهه هاي جنگ از همين مراكز نماز جمعه تقويت مي شدند، نيروهاي اعزامي از مراكز نماز جمعه اعزام مي شدند، خطبه هاي تبليغي خطباي نماز جمعه و اثر معنوي نماز جمعه جوانها و مردم را به سوي جبهه گسيل مي داد.

وي افزود كه مسائل سياسي كشور در نماز جمعه تحليل مي شود و هر امام جمعه اي به اندازه توان خودش تحليل مسائل سياسي راانجام مي دهد و مردم مسائل سياسي را از زبان امام جمعه و نمازگزاران و حواشي نماز جمعه مطلع مي شوند .

خطیب جمعه عشق آباد خاطرنشان کرد: از تمام كساني كه در اين دوره براي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي كانديد شده اند و با حضور آنها تنور انتخابات داغ مي شود، جای تشکر دارد و اميدواريم كانديداها به وظايف سياسي، اجتماعي و اخلاقي خود عمل كنند و انشاء الله مشكلي پيش نيايد.

امام جمعه عشق آباد افزود: عوامل آتش زير خاكستر فتنه 88 بيكار ننشسته اند و اين مردمند كه بايد حساب شده، محكم و متقن در صحنه باشند و نظارت كنند و فرد مورد نظر خود كه با معيارهاي تعيين شده از سوي رهبري مطابقت دارد بيابند و پاي صندوقها بروند و به او رأي بدهند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا